niedziela, 12 stycznia 2014

Zaczynamy!

Powracam z nowym pomysłem i z nowymi zapałami do pisania! ;)

Niestety byłam zmuszona na jakiś czas oderwać się od świata blogowego, za co, każdą z osobna, przepraszam. Nic nie odkupi moich win, wiem. Postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości, a muszę przyznać, że trochę się tego uzbierało. Na razie, nic nie zapowiada, że będę musiała znowu zrobić sobie taką przerwę, więc jest ok. :)

DO RZECZY! 

Już niebawem pojawi się prolog. Z góry mówię, że nie będzie to długa historia. Jak za pewnie widzicie, kolory ciemne dominują na blogu, więc można się domyślić, że nie będzie to wesoła historia, która, jak większość, kończy się happy endem. Z resztą, już po samym tytule można się tego domyślić. Pomysłów na nowe blogi miałam milion na minutę. Nawet jeden zaczęłam, ale chyba go nie dokończę. Zobaczy się w praktyce. Nie podam Wam dokładnej daty publikacji prologu. Jak będzie to będzie. Jeśli chcecie się dowiedzieć kiedy, coś się pojawi, można zapisać się w zakładce "INFORMOWANI", a na pewno do każdej z osobna napiszę. Strona powstała już teraz, ponieważ po prostu chciałam Was poinformować, że zaczęłam coś skrobać, że coś tam się tworzy. Czy Wam się spodoba? Nie wiem. Mam nadzieję, że tak.

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia wkrótce! ;D

3 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie historii.
    Zapraszam do mnie na nową i pierwszą moją historią :)
    http://siatkarskiezycie.blogspot.com/ Pozdrawiam Dooma :).

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na rozpoczęcie historii i już dodaje do obserwowanych :)

    Ona? Przyjaciółka jednego z najlepszych włoskich siatkarzy, dziennikarka, optymista ponad wszystko. W każdej sytuacji znajdzie coś pozytywnego. Niedawno przeprowadziła się do miasta w którym gra jej przyjaciel.
    On? Jeden z najlepszych polskich siatkarzy. Przyjeżdża do Włoch w poszukiwaniu nowych wyzwań. Czy znajdzie tu coś więcej?
    ZAPRASZAM NA: http://zycie-latwiejsze-staje-sie.blogspot.com/
    buziaki, malina :*

    OdpowiedzUsuń